Boeierstraat 6, 8102 HS Raalte(0572) 38 27 79info@wekadata.nl
slide

Per 1 september van dit jaar gaat het dan echt gebeuren. Het ISDN netwerk gaat dan uit de lucht. Maak jij hier nog gebruik van? Dan is dit een goed moment om op zoek te gaan naar een alternatief.

Maar dan?! Er is zoveel keuze. Ga je voor VoIP, WeKaBel, SIP trunking, Vast-Mobiel integratie of kies je voor bellen met behulp van (PSTN) Skype for Business?

Hieronder leggen wij in het kort uit wat de mogelijkheden en verschillen zijn:

 

VoIP

WeKaDATA Voice over IP VoIP

Voordelen:

  • 1 contract en 1 factuur
  • WeKaDATA is en blijft je vaste aanspreekpunt
  • De Servicedesk staat voor je klaar mocht er een probleem/vraag zijn.
  • Volledig geintegreerde hosted oplossing voor vaste en mobiele telefonie en internet

WeKaDATA heeft een VoIP in de vorm van WoIP, WeKaDATA Voice over IP. Een alles in één oplossing voor vaste en mobiele telefonie, inclusief internet. Hierdoor ben je als bedrijf optimaal bereikbaar. Mobiel en vaste telefonie gaan zo hand in hand, en zelfs je tablet kan toegevoegd worden aan hetzelfde telefoonnummer. Fijn voor bijvoorbeeld videobellen. WoIP heeft heel veel verschillende functies, die ook nog eens per gebruiker aan en uit te zetten zijn. Zo betaal je ook echt alleen voor wat je nodig hebt.

 

SIP Trunking

Voordelen:

  • Besparing op de belkosten omdat je belt via het internet.
  • Flexibel, dus snel de capaciteit kunnen verhogen of verlagen.
  • Behoudt van eigen nummers

SIP Trunking is de oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die, ondanks het stoppen van ISDN, gebruik willen blijven maken van de bestaande telefooncentrale. Een SIP Trunk is namelijk te vergelijken met een gewone telefoonlijn. Alleen lopen de gesprekken niet meer via de “lijn” maar via een internetverbinding. Op deze manier heb je een oplossing voor het verdwijnen van ISDN maar behoudt je de apparatuur (ook als deze analoog is) zoals je die nu ook al hebt. De investering die je hiervoor hebt gedaan blijft dus gewoon behouden. 

 

WeKaBel

Voordelen:

  • Altijd de laatste versie en updatesWeKaBel
  • Eenvoudig toestellen aan- en afmelden
  • Geschikt voor bedrijven met 1 tot wel 100 toestellen
  • Vast laag bedrag per maand

Bij WeKaBel  heb je geen eigen telefooncentrale meer maar maak je gebruik van de digitale telefooncentrale van WeKaDATA. Hiervoor heb je alleen een internetverbinding nodig met daarvoor geschikte telefoontoestellen. Je hebt de beschikking over een uitgebreide Nederlandstalige portal. Vanuit deze portal is alles in te stellen en af te lezen. Onder andere het aan- en afmelden van toestellen, gemiste en ontvangen oproepen aflezen en het instellen van doorschakelingen.

 

Vast Mobiel integratie

Vast Mobiel Integratie van WeKaDATA VaMoVoordelen:

  • Alle functionaliteiten van je telefooncentrale zijn ook op je mobiel te gebruiken
  • Doorverbinden met verkorte kiesnummers
  • Actuele status van collega’s is eenvoudig te zien.
  • Eenvoudig in te stellen wat de bereikbaarheidstijden zijn. 
  • Alle kosten op 1 factuur. 

Door je vaste en mobiele telefonie (VaMo) met elkaar te integreren maak jij je mobiel een onderdeel van de telefooncentrale. Hierdoor ben jij (en natuurlijk ook je medewerkers) altijd op één nummer bereikbaar, waar je ook bent. Daarnaast kan je eenvoudig per gesprek kiezen met welk nummer je uitbelt. Zo kan je waar nodig zakelijk en privé makkelijk scheiden!

 

The Voice of 0365, Skype for Business

Voordelen:

Office 365 PBX Cloud

  • Alle bestaande nummers blijven behouden 
  • Eenvoudig nummers toe te voegen.
  • Koppeling met o.a. mobiel, laptop en tablet. 

The Voice of 0365, Skype for Business voegt een PSTN-toegang toe aan je Office 365 pakket. Hierdoor kan je met Skype for Business bellen zoals je nu doet met je centrale of telefoniedienst. Je creëert een telefooncentrale  in de cloud en zo kan je functies toevoegen die jij belangrijk vindt. Van in- en uitbellen, wachtfunctie en doorverbinden. Maar ook opties zoals chatten, videogesprekken en beschikbaarheid. Online meetings (zelfs het opnemen en later terugluisteren) zijn zo een fluitje van een cent. De huidige centrale via bijvoorbeeld ISDN komt daarmee te vervallen.

 (The Voice of 0365 is alleen mogelijk als onderdeel van Office 365.)

The Voice of O365 logo

 

 

Wij snappen heel goed dat het best wel wat energie en moeite kost om dit goed uit te zoeken. En dan ook nog eens de beste keuze te maken over wat het meeste bij jou past. Dus wanneer je met een salesexpert wil spreken, bel dan 0572-382779. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17.00 uur.