Boeierstraat 6, 8102 HS Raalte(0572) 38 27 79info@wekadata.nl
slide

Zakelijke mobiele telefonie

Voor elke onderneming liggen de wensen en eisen voor mobiele telefonie anders. Zo heeft een ZZP-er andere wensen dan een ondernemer met meer medewerkers. Ook het belgedrag bepaalt in grote mate uw wensen. Zo heeft de ene onderneming veel buitenlandse gesprekken, terwijl een ander meer internet gebruikt.

Kostenbesparend en onafhankelijk advies

Uw huidige factuur kan ons veel vertellen over uw belgedrag. De kans is aanwezig dat u fors kunt besparen omdat uw abonnement niet past bij uw gebruik of verouderd is. Onze adviseurs zullen de factuur analyseren om de besparing in een voorstel zichtbaar te kunnen maken. Hiermee zijn wij al een stap dichterbij het advies. Maar uw persoonlijke wensen zijn minstens zo belangrijk. Bent u bijvoorbeeld tevreden over uw huidige provider? Is de dekking op uw locatie voldoende? Wanneer u advies kunt gebruiken voor uw mobiele telefonie hoeft u bij ons geen afspraak te maken, u bent altijd welkom in ons business center.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met WeKaDATA klantenservice

“Mobiel bellen en kosten besparen kan met de oplossingen van WeKaDATA”

Mobiele telefonie in uw bedrijf

Kosten besparen
WeKaDATA kan op basis van uw huidige belgedrag en factuur een advies geven over de beste manier om kosten te besparen op uw mobiele telefonie.

Mobiele dekking
WeKaDATA kijkt verder dan alleen kostenbesparing. De dekking van uw mobiele netwerk vinden wij minstens net zo belangrijk. Wij komen dan ook graag bij u op locatie om dit te testen.

Ondersteuning in ons business center
Heeft u vragen over uw mobiele telefonie? U bent altijd welkom in ons business center. Zelfs zonder afspraak. Met WeKaDATA bent u altijd verzekerd van support, service en advies.

Wat kunnen wij voor úw bedrijf doen?