Boeierstraat 6, 8102 HS Raalte(0572) 38 27 79info@wekadata.nl
slide

Zakelijke mobiele telefonie

Voor elke onderneming liggen de wensen en eisen voor mobiele telefonie anders. Zo heeft een ZZP-er andere wensen dan een ondernemer met meer medewerkers. Ook het belgedrag bepaalt in grote mate je wensen. Zo heeft de ene onderneming veel buitenlandse gesprekken, terwijl een ander meer internet gebruikt.

Kostenbesparend en onafhankelijk advies

Je huidige factuur kan ons veel vertellen over het belgedrag. De kans is aanwezig dat je fors kunt besparen omdat je abonnement niet past bij het gebruik of verouderd is. Onze adviseurs zullen de factuur analyseren om de besparing in een voorstel zichtbaar te kunnen maken. Hiermee zijn wij al een stap dichterbij het advies. Maar je persoonlijke wensen zijn minstens zo belangrijk. Ben je bijvoorbeeld tevreden over de huidige provider? Is de dekking op locatie voldoende? Wanneer je advies kunt gebruiken over mobiele telefonie hoeft je bij ons geen afspraak te maken, je bent altijd welkom in ons business center.

Heb je nog vragen?
Bel dan ons Business Center
088 – 83 82 730

“Mobiel bellen en kosten besparen kan met de oplossingen van WeKaDATA”

Mobiele telefonie in jouw bedrijf

Kosten besparen
WeKaDATA kan op basis van je huidige belgedrag en factuur een advies geven over de beste manier om kosten te besparen op mobiele telefonie.

Mobiele dekking
WeKaDATA kijkt verder dan alleen kostenbesparing. De dekking van het mobiele netwerk vinden wij minstens net zo belangrijk. Wij komen dan ook graag bij je op locatie om dit te testen.

Ondersteuning in ons business center
Heb je vragen over mobiele telefonie? Je bent altijd welkom in ons business center. Zelfs zonder afspraak. Met WeKaDATA ben je altijd verzekerd van support, service en advies.

Wat kunnen wij voor jouw bedrijf doen?