Boeierstraat 6, 8102 HS Raalte(0572) 38 27 79info@wekadata.nl
slide

Zakelijk mobiel abonnement

Een Zakelijk mobiel abonnement kiezen? Dat is wel iets om even stil bij te staan. In een onderneming kunnen de telefoonkosten voor flinke kostenposten zorgen, zeker wanneer werknemers veel met elkaar bellen. Nog hoger worden de kosten als er veel met het buitenland gebeld wordt. Een zakelijke mobiel abonnement is er in alle soorten en maten; volledig aanpasbaar aan de belbehoefte van uw bedrijf. Goed advies is daarom essentieel. WeKaDATA helpt u bij de juiste keuze.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met WeKaDATA klantenservice

“WeKaDATA helpt u om uw belbehoefte in kaart te brengen, zodat u altijd een passend mobiel abonnement afsluit “

Wat houdt dit in voor uw bedrijf?

Allereerst brengen we samen met u de kosten voor zakelijk mobiel bellen en internetgebruik in kaart.  Wat zijn uw huidige kosten en hoe worden deze kosten gemaakt? Gaan de meeste belminuten op aan het onderling bellen tussen werknemers? In dat geval is een groepsabonnement een goede optie. Of is het telefoonverkeer naar het buitenland uw grootste kostenpost? Hoeveel wordt de mobiele telefoon gebruikt om te internetten? Inzicht in uw belgedrag levert de informatie om een passend zakelijk mobiel abonnement te kiezen.

 

Wat kunnen wij voor úw bedrijf doen?