Boeierstraat 6, 8102 HS Raalte(0572) 38 27 79info@wekadata.nl
slide

Remote Support: Probleem snel opgelost

Onze helpdesk biedt meer dan telefonische- en e-mailsupport. WeKaDATA Remote Support biedt directe support voor jouw probleem. Dit houdt onder andere in:

  • het opzetten van een chatsessie;
  • het overnemen van je bureaublad (desktop) op afstand om het probleem op te lossen (uiteraard alleen met jouw toestemming);
  • het delen van bestanden (vanzelfsprekend alleen met jouw toestemming).

Wanneer is Remote Support nodig?

Als tijdens telefonisch contact met onze helpdesk blijkt dat we je sneller en beter kunnen helpen met behulp van Remote Support zullen wij je vragen het programma WeKaDATA Remote Support te downloaden, en vervolgens te activeren. Remote Support wordt dan op jouw computer geopend.

Remote support kan je activeren met een unieke code die wij je telefonisch doorgeven. Deze code vul je zelf in op jouw scherm en de hulp op afstand is geopend. De code is eenmalig te gebruiken voor een sessie.

Voordelen van Remote Support:

  • Jij blijft de baas over jouw eigen computer
    • hulp op afstand en het overnemen van je desktop/laptop vindt alleen plaats als je de door ons gegenereerde code invoert.
    • na het invoeren van de code kunnen we pas daadwerkelijk actie ondernemen, en alleen als je daar expliciet toestemming voor hebt gegeven. Dit kan met een speciale tool in het remote programma. Bovendien kun je met deze toetsen de geactiveerde communicatie altijd onmiddellijk weer verbreken.
  • Je computerproblemen worden sneller opgelost met Remote Support!

Remote Support nodig? Start hier jouw Remote Support sessie met onze supportafdeling.