Boeierstraat 6, 8102 HS Raalte(0572) 38 27 79info@wekadata.nl
slide

Remote Support: Probleem snel opgelost

Onze helpdesk biedt meer dan telefonisch- en e-mailsupport. WeKaDATA Remote Support biedt directe support voor uw probleem. Dit houdt onder andere in:

  • het opzetten van een chatsessie;
  • het overnemen van uw bureaublad (desktop) op afstand om uw probleem op te lossen (uiteraard met uw toestemming);
  • het delen van bestanden (vanzelfsprekend met uw toestemming).

Wanneer is Remote Support nodig?

Als tijdens telefonisch contact met onze helpdesk blijkt dat we u sneller en beter kunnen helpen met behulp van Remote Support zullen wij u vragen het programma WeKaDATA Remote Support te downloaden, en vervolgens te activeren. Remote Support wordt dan op uw computer geopend.

Remote support kunt u activeren met een unieke code die wij u telefonisch doorgeven. Deze code vult u zelf in op uw scherm en de hulp op afstand is geopend. De code is eenmalig te gebruiken voor een sessie.

Voordelen van Remote Support:

  • U blijft de baas over uw eigen computer
    • hulp op afstand en het overnemen van uw desktop vindt alleen plaats als u de door ons gegenereerde code invoert.
    • na het invoeren van de code kunnen we pas daadwerkelijk actie ondernemen als u daar expliciet toestemming voor hebt gegeven. Dit kan met een speciale tool in het remote programma. Bovendien kunt u met deze toetsen de geactiveerde communicatie altijd onmiddellijk weer verbreken.
  • Uw computerproblemen worden sneller opgelost met Remote Support!

Remote Support nodig? Start hier uw Remote Support met onze supportafdeling.