Boeierstraat 6, 8102 HS Raalte(0572) 38 27 79info@wekadata.nl
slide

Remote support starten

Om een Remote support sessie te starten bel je met onze supportmedewerker en download je de Remote Support Tool via de button hieronder. Je krijgt, zodra de tool wordt gestart, een Anydesk-adres. Dit adres moet je doorgeven aan onze helpdeskmedewerker, zodat hij remote support kan verlenen.

* Gebruikerscondities WeKaDATA-Remote Support

Als je op de  ‘akkoord’ knop klikt, accepteer je een sessie waarbij, vanaf afstand, een medewerker van WeKaDATA gedeeltelijke of volledige controle over je computer zal hebben.

Hoewel de programmatuur waarmee de WeKaDATA-Remote Support Sessie opgestart kan worden met zorgvuldigheid is samengesteld, kan het voorkomen dat deze programmatuur  – om welke reden dan ook – niet functioneert zoals beoogd. Hierbij kan niet worden uitgesloten dat schade ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op je computer. WeKaDATA is niet aansprakelijk voor eventuele schade in welke vorm dan ook die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van de WeKaDATA-Remote Support dienst.

Klanten zonder overeenkomst:

Ook zonder contract bij WeKaDATA kun je gebruik maken van onze Remote Support. Het starttarief is €25,75 incl. BTW voor maximaal 15 minuten. Na 15 minuten rekenen wij per 5 minuten werktijd €10,00 incl. BTW. Je ontvangt achteraf een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen.

Remote Support aanvragen

Bel eerst 088 – 838 27 01 om Remote Support sessiecode aan te vragen