Boeierstraat 6, 8102 HS Raalte(0572) 38 27 79info@wekadata.nl
slide

The Voice of O365, Skype for Business.
Overal en altijd goed telefonisch bereikbaar.

The Voice of O365, Skype for Business voegt een PSTN-toegang toe aan het Office 365 pakket. Hierdoor kun je met de huidige Skype voor Business licentie telefoneren zoals je dat met de huidige centrale of telefoniedienst ook doet. Het is dan ook een hosted dienst die toegevoegd kan worden aan Office 365 (zowel Business Premium, E3 en E5).

Wilt u weten of Skype for Business de juiste telefonie oplossing is voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op voor een oriënterend gesprek.

“Skype for Business, zoveel meer dan bellen en gebeld worden.”

Waarom zou je overstappen op Voice of O365?

Omdat je dan ook alle oproepen op allerlei verschillende mobiele apparaten kunt ontvangen. En in een tijd van mobiel werken, flexibele locaties, plekken en tijden ben je zo toch altijd en overal goed telefonisch bereikbaar.

De telefooncentrale gaat dan volledig in de cloud en je kunt meer functies toevoegen; het ontvangen en plaatsen van oproepen en natuurlijk de wachtfunctie en het doorverbinden. Maar ook het verzenden van Instant Messages (chat) en videogesprekken waardoor je bijvoorbeeld ook op afstand deel kan nemen aan vergaderingen. Ideaal voor als je zelf of een medewerker vanaf huis werkt. Je ziet daarnaast eenvoudig en overzichtelijk de telefonische beschikbaarheid van medewerkers.

Ook kan er op eenvoudige wijze meegekeken worden op een ander scherm door het scherm te delen. Relaties of medewerkers kunnen snel uitgenodigd worden voor bijeenkomsten en online meetings, hiervoor wordt de standaard agenda van Office gebruikt. De online meetings kunnen worden opgenomen en later afgespeeld zodat ook klanten zonder Skype for Business deze kunnen volgen.


Heb ik nog een telefooncentrale nodig naast The Voice of O365?

Op de achtergrond worden bestaande telefoonnummers gekoppeld met Skype for Business. Wat de telefooncentrale normaal deed, het routeren van de oproep naar een telefoontoestel, wordt nu gedaan door The Voice of O365. De telefooncentrale en de infrastructuur zoals telefoonlijnen en ISDN kunnen vervallen.

The Voice of O365 is te gebruiken met diverse mobiele apparaten (zowel Android, IOS als Windows), met je laptop of PC in combinatie met een headset of één van de IP-telefoons die draaien met Skype for Business (voorheen Lync). Wil je een nieuw of extra telefoonnummer? Dit kan eenvoudig worden toegevoegd. Je bedrijf is overal bereikbaar via je eigen apparatuur. Je kunt ook gewoon gebruik blijven maken van de huidige telefoonnummers dus geen lastige nummerwijzigingen. Heb je op dit moment nog een SIP trunk? Ook geen probleem, deze kan gewoon op het platform van the Voice of O365 geregistreerd worden.

Ik heb al Dynamics 365, heeft het voor mij dan wel voordelen?

Als bedrijf al in het bezit van Dynamics 365? Ook dan biedt The Voice of O365 nog alle voordelen. Daarnaast zijn er door het gebruiken van verschillende apps zelfs nog meer mogelijkheden. Als voorbeeld; wanneer een beller zijn CLI-informatie mee stuurt bij een oproep dan wordt automatisch de klantenkaart uit Dynamics365 vast geladen. Zo heb je gelijk alle gegevens bij de hand.

 

 

De voordelen van the Voice of O365 op een rij:

* Uitbreiding van de mogelijkheden van Microsoft 365 en Office 365
* Een aparte telefooncentrale wordt overbodig
* Behoud van telefoonnummers
* Meer mogelijkheden dan Skype for Business (private hosted)
* Toekomstgericht (nieuwe en/of extra telefoonnummers zijn makkelijk toe te voegen

Wat kunnen wij voor úw bedrijf doen?

Meer informatie

Wilt u graag weten wat de beste oplossing voor u is of wilt u meer informatie, vraag dan vrijblijvend een offerte aan of neem contact met ons op.