Boeierstraat 6, 8102 HS Raalte(0572) 38 27 79info@wekadata.nl
slide

WoIP: Bellen voor een vast bedrag per maand

Wil jij iedere maand weten waar je aan toe bent met je telefoonnota? Ben je op zoek naar een optimale integratie van vaste en mobiele telefonie? Kies dan voor WeKaDATA Alles-in-Een!

WeKaDATA Alles-in-Een is dé oplossing op het gebied van integratie van internet, vaste en mobiele telefonie. Geen gedoe met verschillende aanbieders, maar alles onder 1 dak. Eén contract, één factuur, één aanspreekpunt, één helpdesk en een volledig geïntegreerde hosted oplossing voor vast & mobiel internet en vaste & mobiele telefonie.

Wil jeweten of WeKaDATA Alles-in-Een de juiste oplossing is voor jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op.

“Eén duidelijke factuur per maand en altijd weten waar je aan toe bent. Dat is de kracht van WeKaDATA Alles in één.”

Wat houdt dit in voor jouw bedrijf?

Door het “nieuwe werken” is alleen bereikbaar zijn op kantoor of op een vaste werkplek niet meer voldoende. Een koppeling van de mobiele telefoon op het bedrijfsnetwerk zorgt voor een optimale bereikbaarheid. WeKaDATA gaat nog een stapje verder. Dankzij WeKaDATA Alles-in-Een kunt je jouw mobiele telefoon of tablet echt onderdeel van de telefooncentrale laten zijn. Hiernaast is ook videobellen een mogelijkheid. Uiteraard heb je maar 1 telefoonnummer nodig voor zowel het vaste als je mobiele toestel.

Aangezien niet iedere gebruiker over dezelfde functionaliteiten hoeft te beschikken biedt WeKaDATA de mogelijkheid om snel en eenvoudig het aantal gebruikers en de functionaliteiten per gebruiker aan te passen. Zo betaal je alleen wat je nodig hebt. Om de gesprekkosten in de hand te houden betaal je bovendien per gebruiker een vast bedrag per maand, waar alle gesprekkosten binnen Nederland (zowel naar vast als naar mobiel) bij inbegrepen zijn. Geen verrassingen achteraf, maar weten waar je aan toe bent.

Nieuw bij WeKaDATA Alles-in-Een; de Reporter. Dit een een analytics tool waarmee je de je bedrijfsprocessen kunt optimaliseren. Je ziet eenvoudig welke gesprekken je gemist hebt, welke klanten nog niet zijn teruggebeld en hoe het gesprek is verlopen. Zo je eenvoudig  je vaste en mobiele nummers monitoren. Deze kan je naast je WoIP abonnement afnemen. De reporter is er in drie varianten:

  • Basis; geeft inzicht in de manier waarop telefoongesprekken afgehandeld worden.
  • Business; uitgebreide rapporten en een dashboard met met verschillende KPI’s. Tevens de mogelijkheid om de rapporten in te plannen zodat je ze bijvoorbeeld maandelijks automatisch ontvangt.
  • Premium; alle functies van Business met daarbij nog wallboards en rapporten voor callcenters.

Alle drie de varianten zijn er voor zowel de gebruikers als voor supervisors en in te stellen naar de rechten die passen bij de functie.

WeKaDATA Alles-in-Een is geschikt voor ondernemingen van 5 tot 150 medewerkers. Iedere medewerker kan zijn of haar eigen profiel instellen. Wel of geen mobiele databundel? Je bepaalt het volledig zelf!

Wat kunnen wij voor jouw bedrijf doen?